Pages

Wednesday 30 June 2010

grupa A

to znaczy, że od przyszłego roku będę w najlepszej grupie z japońskiego (^_^) hurra! a tak się bałam, bo w tym semestrze mam 4+ z gramatyki i 4 z pisma więc myślałam, że już nici... ale jak się okazało, o przydziale do gróp decydowały wszystkie nasze lektorki i chodziło nie tylko oceny :3

happy desu <3 !!!!!

tak czy inaczej od jutra mam maraton sesyjny... jeden egzamin za mną, poszedł mi jak krew z nosa (-_-);
ogólnie wszystkie egzaminy w tej sesji są jakieś makabryczne i chyba będę miała wrzesień z poprawką. eh. (x_x);

tak czy inaczej w to lato robię kurs stylizacji paznokci metodą żelową (^_^) w końcu upragniony certyfikat... będzie sobie można dorobić w trudnych, studenckich czasach. ale na razie i tak poszukuję mieszkania sajdvsjdvs. nienawidzę tego (x.x)'

Miru

No comments:

Post a Comment