Pages

Monday 6 September 2010

hmmm....

w sumie dzisiaj udało mi się fajnie związać włosy i nie wiem już czy chcę je obcinać... może na razie zostawię je jakie są? sama już nie wiem...

a, random. w końcu kupiłam sobie moje kochane buciki, a ponieważ mam też nowego fona (samsung galaxy <3 ), to od razu mogłam zrobić fotki xP


kocham jeee... są takie cieplutkie, a ja szybko marznę u.u"

poza tym w sobotę, kiedy wróciłam z egzaminu kupiłam sobie balonika (gdyż na mieście była jakaś impreza na zakończenie lata czy coś x:)
cudny różowy kot!


hehe, cho kawaii desu ne~
(^_^)

i kolejny wielki random, już na ostatek... przydałaby mi się jakaś opalenizna o.ó' a przynajmniej podtrzymanie tego pieknego lekkiego złota z lata... moja karnacja jest BIAŁA (very very shiro gal... ) i się nie opala. dopiero w tym roku, kiedy temperatury przekroczyły 35'C w cieniu udało mi się leciutko zezłocić. poszłabym sobie tak z raz w tygodniu na 5 minut na solarium (czytałam, że max. dopuszczalna dawka promieni UV na tydzień to taka 10ciominutowa.. x: ), choćby nawet i po to żeby w tym okresie bez słońca i ciepła dostarczyć sobie witaminę D... ale ale.. ponieważ biorę pewne leki, które ogólnie opalanie wykluczają nie wiem co robić. muszę się porozumieć jakoś z lekarzami >_>

Miru

No comments:

Post a Comment