Pages

Sunday 26 September 2010

kilka randomów + pic spam

1. jutro (a w sumei dzisiaj bo już po północy...) jadę do wawy. znaczy no, wracam. lol. mam już stancję itd., oby było dobrze ^^
2. we wtorek despy z Naki (*A*) ahhh, Tsukasaaaaa~<3 ... oby zagrali Hai to Ame i Squall'a >_<;
3. zapisałam się na noryoku shiken N5 (_-_)' egzamin 5 grudnia...
4. zrobiłam sobie tipsy akrylowe. sama. po raz pierwszy wogle robiłam akryl (o_O) w 100% super nie są, ale imo jest nawet dobrze. właśnie podoklejałam cyrkonie x:
5. 10 października ma być znowu jakiśjrockowy zespół w wawie :3 obym miała z kim iść >.<;
6. ... DLACZEGO UNSRAW BĘDZIE W GDAŃSKU?! ... nie rozumiem... Gdynia, Gdańsk... porąbało ich? (~_~);
7. jednak będę trzymała się pierwotnego planu i będę dążyła do bycia boyish cute gyaru... zobaczymy jak to będzie lol...


uwielbiam takie zestawienia ciuchów <3
i te spodnie *.*



<3




tak, hości i gyaruo są dla mnie dużą inspiracją. szczególnie Satsuki (zapomniałam nazwy jego klubu x.x' ), Ryoma, Kentarou z MenNaku i Yukihide z Men's EGG'a










chcę te spodnie.... i buty (=_=);




Mipochi, cho kawaii <3 !






znowu boskie spodnie D: !


Kanako miritarii~




piekne, ale na pewnoe w kij niewygodne XD














chuu meiku <3


Tsubasa, wersja amekaji rock girly (o.o)










Sakurina wersja rock <3




omg, poznajecie?! Wakatsuki Chinatsu! ja nie poznałam, serio (o_o);
byłaby pieknym chłopcem btw x:




cudownie podarte jeansy i buciki podobne do moich haha xD







nom, to na razie tyle xD musiałam trochę pospamować haha~

oyasuminasai~

Miru






No comments:

Post a Comment