Pages

Saturday 2 October 2010

(^^)

w sumie to nie wiem od czego zacząć, haha~
może od tego, że jestem chora (x-x) *smark smark*
a muszę jak najszybciej być zdrowa nie x:
w końcu od czwartku zaczęły mi isę zajęcia...
i tak.. już na czwartek test. 180 kanji do powtórki. na piatek wypracowanie na dwie strony o wakacjach (jaja sobie robią? ;_;' ja tylko trzy zdania napiszę o moim nic nie robieniu i nigdzie nie byciu x.x' ) oraz dodatkowe zajęcia z japońskiego dla tych, co się zapisali na Noryoku shiken (czyli for me x: )
to tak odnośnie szkoły..

D'espy były zajebiste (*-*) ~! dalej bolą mnie żebra i ramiona xD ale było fajnie haha~
chociaż miałam taką małą nadzieję, że puszczą coś starszego (u.u)
chciałam szczególnie Hai to Ame i Squall'a... no i sixty-nine też by było fajne i Valentine 0124 D":


trochę więcej (ale tylko trochę xD ) napisałam o tym na ameblo, więc dla chętnych link

co jeszcze... a! no za tydzień GUILD (n-n)
fajnie fajnie. nie mogę się doczekać :D tylko musze wyzdrowieć, grrr (-.-)'

kurcze no, ogólnie to zimno jest strasznie (x-x)'
i chciałabym pójść sobie na zakupki jakieś ciuchowe (._.)'

i muszę sobie dopracować swoje akryle, które robiłam nie dość, że sama sobie to jeszcze wogle po raz pierwszy akrylem..!

no i to chyba tyle na razie >.>

Miru :3

No comments:

Post a Comment