instagram

About Me

My Photo
Miru
hello hello~ Miru desu. I'm a Polish girl living in UK!!! but who am I actually?
*hair products maniac
*boyish
*pokemon
*genki
*prince ☆彡

View my complete profile
Tuesday, 12 October 2010
hehe, wkręciłam się w GUILD'a :3

koncercik był cudeńko (^_^)

nie będę tu dawać zdjęć ani się rozpisywać bo od tego w sumie mam ameblo haha~
więc jak coś, to szukać tam...

ale ogólnie mogę powiedzieć, że polecam (*A*) !!!!

poza tym, z takich trochę randomowych rzeczy...
na koncercie przyczepił się do mnie jakiś fotograf >_>
jak już mi zrobił jakiieś tam zdjęcia, to potem mnie szczypał w plecy za każdym razem kiedy koło niego przechodziłam....

a potem już PO koncercie poszłyśmy na kebaba, bo dziewczyny były głodne lol.

no i tam znowu jakiś Turek, który tam pracował zapraszał mnie do siebie i na piwo i takie tam o (-_-)"
... o 2 w nocy. lol?

anyways i tak było super ekstra bosko =D


Miru

0 comments:

Search

Blogroll