Pages

Tuesday 25 January 2011

dlaczego gyaru?

Mood: could be better
Listening to: Round Table "Let me be with you"

hm, jakoś tak zupełnie randomowo postanowiłam napisać o tym, dlaczego właśnie chcę być gyaru...

*coughs*

więc tak, jak już każdy pewnie zauważył nie jestem ani ładna (mówię w standardach międzynarodowych lol XD nie tylko europejskich ^^" ), ani pewna siebie, ani szczególnie inteligentna (x.x)'
a bycie gyaru daje mi to wszystko, czego nie mam. dzięki temu czuję się ładniejsza, a nawet bardziej pewna siebie. już mnie nawet nie obchodzi, że ludzie gapią się na mnie na ulicy (lol), bo w końcu liczy się to, jak ja się ze sobą czuję. A bardzo chcę być ze sobą w zgodzie, a nie wszędzie widzieć same niedoskonałości i jęczeć, jak mi to źle z samą sobą.
dalej kocham to samo. nie zmieniłam się jako osoba. może tylko staram się być trochę bardziej otwarta i kolorowa.
bycie gyaru polega w dużej mierze na pewności siebie. i nad tym chcę pracować.
w końcu mam swoje cele w życiu.


Miru

No comments:

Post a Comment