Pages

Saturday 15 January 2011

a jednak dieta?

Mood: in pain (headache)
Listening to: nothing

Hm, obiecałam sobie, że wrócę do mojej wagi sprzed roku i utrzymam ją w granicach 43-45kg. może się komuś wydawać, że herezje opowiadam czy coś, jednak już nawet moja pani doktor po zrobieniu mi wszelkich możliwych badań (i to nie raz lol), stwierdziła, że takiej jestem budowy i nawet przy wadze 43kg nie byłam ani niezdrowa ani osłabiona czy coś. a moja dieta to nie do końca dieta, bo nie umiem żyć bez wielu rzeczy lol XD
więc tak...
*będę piła więcej wody
*ograniczę słodycze i fast foody
*zastąpię cukier słodzikiem
*wszelkie napoje gazowane wymienię na colę zero (i tak rzadko je piję anyways <.< )
*nie lubię sportu, NIENAWIDZĘ. ale kocham parapara, w którym ciągle się średnio odnajduję. jednakże będę ćwiczyć więcej ^^ !

poza tym nic się nie zmieni haha (^^);

-5 kg do stracenia!





Miru

No comments:

Post a Comment