instagram

About Me

My Photo
Miru
hello hello~ Miru desu. I'm a Polish girl living in UK!!! but who am I actually?
*hair products maniac
*boyish
*pokemon
*genki
*prince ☆彡

View my complete profile
Saturday, 12 February 2011
Mood: good!
Listening to: nothing

... na uczczenie zakończenia sesji~!
taa, wiem, że mam jedną poprawkę >.>
ale ogólnie jestem już PO i się cieszę xD
więc poszłyśmy z Pu-chan do ZT (^^)


*pasztet*


cudowny chustko-szalik z Flo (^^)v


i przeboska czapusia z Cropp'a XD
zakochałam się XD
wyglądam jak zwykle idiotycznie, ale ją kocham <3


nie wiem czy dobrze widać, ale w Tally Weijl mają fajne usamimi. nie są to takie typowe japońskie, bardziej jak taka miniaturka tych playboy'owych, ale i tak fajne XD nie kupiłam btw x:


a dodatkowo, żeby chwilowo diecie powiedzieć NIE, było om nom nom w burgerze XD


btw, moje nowe akrylki xD robiłam wczoraj x:

mały camwhoring z czapusią <3







fuck yeah!

Miru




Miru

1 comment:

Search

Blogroll