Pages

Thursday 24 February 2011

small gyaru shopping!

Mood: headache
Listening to: nothing

Zaciekawiona internetowymi katalogami wiosennych kolekcji z różnych sklepów postanowiłam wyjść i popatrzeć co i jak ;3
postawiłam na dodatki.


po pierwsze w końcu zaopatrzyłam się w klej do rzęs Duo Adhesive. Bo rzęsy mam, tylko dobrego kleju brak hahah xD jak sprawdzę, to napiszę czy warto w niego inwestować. na szczęście jakieś ogromne pieniądze to nie są, ale w razie czego zawsze można je wydać na co innego, ne?


TADAAAM (matko, ale mam scary face o_O )
USAMIMI!
w końcu po roku dotarły i do nas (-_-)' w H&M są dwie pary (ja mam akurat szarą i czarną w grochy) za 19,90zł. widziałam też je w tally weijl i reserved.


okularkiii
z reserved :D *nerd*

*pic spam*







 


Miru

No comments:

Post a Comment