Pages

Saturday 15 September 2012

still alive lol



Hi there~!
Just wanted to say I'm still alive lol :"D
Chciałam tylko powiedzieć, że wciąż żyję ^^"

the weather is changing and meh.... autumn is really coming (T_T) and I don't like it (ToT) !!!
why it can't be like.... spring all the time D: ? and the temperatures like 22'C-28'C (;____;)'
pogoda się zmienia i ehhh.... naprawdę nadchodzi jesień... nie chcę (TT.TT) !!!
dlaczego nie może być cały czas wiosna? i takie temperatury od 22 do 28 stopni... buuu...


all I need now is a hot tea (@.@);
wszystko czego w tym momencie potrzebuję, to gorąca herbatka (@.@)'


duh, I'm still wondering about my gyaru future lol
even tho I love this style of course, I'm really wondering if it's right for me *sighs*
and if yes, what exactly is for me? which style suits me... what hair, what make up and clothing (~.~);;; ...
no i ciągle zastanawiam się nad swoją przyszłością jako gyaru haha
pomimo iż naprawdę kocham ten styl, to ciągle zastanawiam się czy to coś dla mnie ehh...
a jeśli tak, to co dokładnie jest dla mnie? jaki styl, jakie włosy, jaki makijaż czy ciuchy...


anyways....
next week I'm going back to Warsaw. dunno yet for how long because I still have no idea if I'll get any job meh... but I need to pay for my room and go to my university to just ask what I'm gonna do this year akjsbdas
tak czy inaczej... w przyszłym tygodniu wracam do Warszawy, nie wiem jeszcze na jak długo... bo wciąż nie mam pojęcia czy dostanę jakąś pracę. ale muszę opłacić swój pokój i wybrać się na uczelnię żeby spytać co mam ze sobą robić lol

oh well, I'll better stop complaining (x.x);;;
ok, lepiej skończę już swoje narzekania :"D

see you <33333 br="br" nbsp="nbsp">
ps.
I bought new boots (;w;) !!!!!!! omfg, they're PERFECT! thank you mom (;---;) <3333333 br="br" nbsp="nbsp">

kupiłam nowe buty!!! są takie przeboskie kjasvdhavsd, dziękuję mamusiu (;^;) <33333 p="p">
River Island is my fav brand EVER!!!!!!!
River Island to serio mój ulubiony sklep...


that's all!

love,
 Miru

*herp derp* 8D


No comments:

Post a Comment