Pages

Wednesday 26 September 2012

make up and random stuff


because I'm still a no-life person, I will just show you my a biiiiiit updated eye make up :"D
and some other random shit lolz >.>
ponieważ wciąż jestem no-life'm, pokażę wam dzisiaj troszkę "zaktualizowany" make up
no i takie tam różne pierdoły inne xD

anyways, I need to move my ass and finally go to Warsaw AND go to my stupid university AND find a job 8D hooray! my life sucks so bad lolololol
yep, I don't have ANY motivation at all... to do... anything (~.~);
tak czy inaczej, muszę serio ruszyć swój tyłek i jechać w końcu do Warszawy i iść do mojej durnej szkoły i znaleźć pracę 8D mega, moje życie jest takie beznadziejne :"D !

okay, some pic spam XD
ok, czas na spam 83


random pics of kitties taken at my grandparents' place:
randomowe zdjęcia kociaków zrobione u moich dziadków:






and my new sweater aaand Jack Daniel's t-shirt 8DDDD
mój nowy sweter i koszulka z nadrukiem Jack'a Danielsa xD




and of course when I went to the doctor's to check my stupid athyroidosis they HAD TO take my blood AGAIN.... (;___;)
no i oczywiście kiedy poszłam do mojego endokrynologa na wizytę kontrolną z moją cudną tarczycą musieli znowu pobrać mi krew............... D":


and my hair dye... and a shampoo x:
lol, I've always wanted to have that super cleansing shampoo but I thought they're super expensive D:
but that's Ce-Ce's shampoo cost me 22PLN which is not bad for a shampoo that you use like once a week :D
my hair is thin and damaged so every hair cosmetic I use leave those leftovers you can't see BUT still it's on your hair and make it just matte and stuff ~~"
haven't tried it yet, but when I will, I'm going to post a small review!

farba do włosów... i szampon xD
haha, zawsze chciałam mieć szampon głęboko oczyszczający, ale myślałam, że to bardzo droga sprawa.
ale ten szampon z Ce-Ce kosztował mnie 22zł więc to nie tak źle jak na coś, co będę używać raz na tydzień :Dv
moje włosy są cienkie i zniszczone więc każdy kosmetyk do włosów zostawia takie "resztki"... nie widać ich, ale to przez nie włosy są matowe itd.
jeszcze go nie wypróbowałam, ale kiedy to zrobię, to oczywiście napiszę co i jak :D!



and some random pics from today lol
no i randomowe fotki z dzisiaj xD





and yeah, finally my make up :D 
i w końcu make up xDDD




so, what do you think? :"3
i co myślicie?




love, 
Miru

1 comment:

  1. Wybierasz się może na koncert An Cafe ????

    ReplyDelete