Pages

Friday 5 October 2012

lately...



Hello (*^・ェ・)ノ !

Lately many things has happened, but I didn't have time and mood to write about stuff lol ( p_q)
Ostatnio wydarzyło się dość sporo, ale nie miałam zbytnio ani czasu ani nastroju o tym pisać lol

1. university

I went to my university to ask them about my future lol X"DDD but really xD" .... as you know, I kind of failed... SO, if I wanted to have my BD I'd have to wait until February (!!!!!!) to start a new semester and have classes..... (; ̄д ̄) that would suck so bad! BUT, I went there and asked them if I can at least have my student status (you know, to have cheaper tickets and stuff ^^;; ) and they told me that I can actually pick subjects to go in THIS semester and I will probably be able to get my BD in Feb (●♡∀♡) !!!!!! Uwaaaaaa, that would be so GOOD! I wish I can make it! so wish me luck please (-^〇^-) !!!!
szkoła
poszłam na swoją uczelnię żeby spytać ich o moją przyszłość lololol xD ale serio mówię hahah XDD" jak zapewne już wiecie trochę zawaliłam... WIĘC, żeby w końcu zdać swój licencjat musiałabym czekać aż do lutego żeby zaczął się nowy semestr i dopiero wtedy mieć zajęcia... a to by było zdeka do dupy (-_-); ... WIĘĘĘĘC, poszłam i spytałam czy mogę chociaż do tego czasu utrzymać mój status studenta (wiecie, tańsze bilety itd. xD' ) i dowiedziałam się, że właściwie to mogę już teraz wybrać sobie przedmioty, na które chcę chodzić i obronić licencjat w lutym <3 ale by było super!!!! mam nadzieję, że dam sobei z tym radę! trzymajcie za mnie kciuki proszę!

2. job

I went to Zara only to give them my resume... but well, I guess on Monday or Tuesday I will go (finally ヾ(。 ̄□ ̄)ツ ) to Coffee Heaven. so yeah....
praca
Poszłam do Zary i dałam im swoje cv... ale tak czy inaczej pójdę raczej w poniedziałek albo we wtorek do coffee heaven i spytam o pracę lol 

3. friends

guess what! Usagi-san has a boyfriendddd :DDDD wawawawaaaa~  you know I'm so happy for you <3 and you're so fun to be around ♡(*´∀`*)人(*´∀`*)♡ !!! I hope I wasn't boring you death lol XD' and yup, I have to post that pic :D nanana, I hope you guys don't mind!!!!
przyjeciele
zgadnijcie cooooo :D ! Królik ma chłopakaaaa xDD' ! jestem super szczęśliwa z tego powodu <3 tak fajnie spędzało mi się z wami czas! mam nadzieję, że nie zanudziłam was ma śmierć lol xD i tak, musiałam wstawić to zdjęcie xD' nie gniewacie się, no nie?
 


C. and Usagi-san <3 
4. randomnesssss
różne różności 
random pics, lalala~


Warsaw at the evening <3 

outfit no.1





rosario from DIVA
różaniec z DIVA


outfit no.2



a new blouse, from outlet... it's from Cropp or House...? 
nowa bluzka z outletu.... eeee... croppa albo house'a..?



and at last!!!!
my new LEATHER jacket! finally, after so many years I managed to buy it <3 
and it's from my favourite River Island :D
i nareszcie!
moja nowa, SKÓRZANA kurtka! nareszcie po wielu latach w końcu mogłam sobie taką zafundować <3 
no i oczywiście jest z River Island lol XD














some cosmetics, blah lol
hair dye, face anti-acne wash/peeling, hair spray and shaving foam lolz ^^;
jakieś tam kosmetyki x:
farba do włosów, peeling antybakteryjny i płyn do mycia twarzy w jednym, lakier do włosów i pianka do golenia lol XDDD




okay!
that would be all for now ヽ(‘ ∇‘ )ノ !!!




love, 
Miru


No comments:

Post a Comment