Pages

Friday 26 October 2012

beret and make up xD














Hello~! ( ・ω・)ノ




how are you guys doing? is it cold in the place you live?

here, in Warsaw, it's pretty nice I'd say (・◇・) maybe a bit cold, but sunny (^_^)

jak się macie? czy u was jest chłodno?
tutaj, w Warszawie dziś jest całkiem ładnie (^^) może troszkę zimno, ale za to słonecznie (^_^)






I don't really wait for the winter to come (v.v)

I wish this weather could last 'til spring (;_;)'

nie chcę żeby przyszła zima.... naprawdę chciałabym żeby taka pogoda była aż do wiosny (;_;)





anyways....
tak czy inaczej....



because it's getting colder day by day, I decided to buy myself a beret 8D lol

I wanted something gray or blue....

ponieważ z dnia na dzień robi się coraz zimniej, postanowiłam sobie kupić beret xD"
chciałam jakiś szary albo niebieski,....


but in the shops they mostly had white and black ones (ノ_ _)ノ

ale w sklepach mieli głównie białe i czarne


*sighs*




so, to make a contrast for my hair and have something that would also suit well with my fur-coat, I got this creamy one from New Look (⌒▽⌒)☆

no cóż, aby nadać kontrastu moim włosom i mieć coś, co będzie pasowało kolorystycznie do mojego futerkowego kurtko-.... futerka ( XD' ), kupiłam taki oto kremowy beret z New Look ^^v







it cost like 30PLN and it's quite warm and comfy :3
kosztował jakieś 30zł i jest całkiem ciepły i wygodny :3










what do you think? (´ω`★)

co myślicie?





and that day I've tried to make that たれ目 (tare me) "Droopy eyes" look.

I used only bottom false lashes

tamtego dnia spróbowałam też zrobić tzw. "droopy eyes" make up x:
użyłam do niego tylko dolnych rzęs








well, I have to admit.... it DOES make your eyes bigger (ΦωΦ)

I really liked the effect so I think I'm going to do that make up more often (n.n)

no cóż, muszę przyznać... taki make up NAPRAWDĘ powiększa oczy!
bardzo spodobał mi się ten efekt i myślę, że będę częściej się tak malować :3





well,

that's all for now :D

no i to by było na tyle :D



today I'll be making spaghetti om nom nom <33333333

a dzisiaj będę robić spaghetti om nom nommmm











love,

Miru






No comments:

Post a Comment