instagram

About Me

My Photo
Miru
hello hello~ Miru desu. I'm a Polish girl living in UK!!! but who am I actually?
*hair products maniac
*boyish
*pokemon
*genki
*prince ☆彡

View my complete profile
Sunday, 21 October 2012




A few things has happened from the last time I posted ^^;
I'm so sorry for the delay m(_ _;;m ~!!
but I think I will start from the beginning lol xD

so, first of all I think I've changed my hair into dark for good (())
it's a bit boring *sighs* but what can I do...

Kilka rzeczy zdarzyło się od kiedy ostatni raz pisałam ^^"
bardzo przepraszam za opóźnienie D: !
zacznę jednak od początku xD


po pierwsze chyba już na dobre zmieniłam włosy na ciemne.
trochę to nudne, no ale co ja poradzę....


so, the hair dye I'm using now is Schwarzkopf's Perfect Mousse in color #300 (if I remember the number well :"D ) "Brownblack"
it looks more natural on me than normal black hair dye x:

farba, której obecnie używam to Schwarzkopf Perfect Mousse w kolorze #300 (o ile dobrze zapamiętałam numer XD  ) "brązowa czerń"
wygląda na mnie bardziej naturalnie niż typowy czarny kolor x:




at least I don't look like a Grimm Reaper... I guess 8D
no i przynajmniej nie wyglądam jak mroczny żniwiarz LOL.... przynajmniej mam nadzieję XDDD



I've spent some time in my hometown (Lublin x: ) and thanks to that I was able to spend some time with my bestie - Domi-chan (*^^)(^^*)
I was so happy, really <3 we met in high school and since that time we still can't live without each other hehe (^_^)v
and, we FINALLY got to eat some sushi OM NOM NOM NOM
trochę czasu spędziłam u siebie w Lublinie, dzięki temu mogłam się pospotykać z moją najlepsiejszą przyjaciółką Domi!
bardzo mnie to ucieszyło <3 poznałyśmy się w liceum i od tego nie możemy bez siebie żyć ;3 

poza tym W KOŃCU udało się nam pójść na sushi mniaaaaam







some other day we went to North (or Nord... o.ó' ) Fish and oh my myyyyyy~ they had our fav food :D ! which means - SHRIMPS!!!
we fuckin' love shrimps (●´□`)
they served them with yummy spicy sauce and lemon <3 and we had french fries with it too :”D I totalny recomend to go tere and eat that (˘˘)
innego dnia poszłyśmy do North (albo Nord o.o; ) Fish i ojojojjjjj~ mieli nasze ukochane jedzenie!!! co oczywiście znaczy KREWETKI!!!!
uwielbiamy krewetki <33333 !
w dodatku zaserwowali je z pysznym ostrym sosem i cytrynką <3 i do tego frytki lol. naprawdę, polecam się tam wybrać <3







Okay, next thing….. it might surprise you a bit actually >3>;
well, I kinda like some guy…. Since we met actually… which is… 6 years now (^_^);;;;;; and lately he was drunk (WTF X’D ) and he convinced me that I should tell that guy (which was him lolololol ) to tell him what I feel… because maybe he likes me too and I might regret in the future that I did nothing about it…. So ekhm… I told him that (v///v); …. He said he’s surprised that it’s HIM (I wonder if he really was surprised or he’s just a man and men don’t really… erm… how to say it well… don’t notice such things…?) … anyways, he said he likes me too and he was just too shy (@A@);;; …. When two shy people met, it’s the worst thing ever I think X”D ! well, I feel kinda relieved now… he wants to visit Poland and of course me. I’m a bit afraid of that but also happy (o;T
ωT)o ~! I’ll be a realist now and tell you what could happen:
a) I will like him even more but he won’t like me anymore X”D
b) he will like me even more and I won’t like him anymore
c) neither of us will be liking each other anymore lol
d) we will like each other even more and then he will go back to Japan and I will die lol >_>
I don’t know which option would be the best then LOL
of course things may not work out, we never know that x: but! I wanted to send him a letter finally :D and this is what I sent him:
letter ofc, polish course (he says he wants to learn polish XD ! ) and “pierniczki” (ginger cakes/cookies) (v///v); I hope he will like everything u.u;
ok, następna rzecz... może was trochę zaskoczyć >.>;
więc tak... w pewnym sensie trochę jakby lubię jednego takiego chłopaka... i to właściwie od kiedy się poznaliśmy... czyli jakieś 6 lat już będzie (^^);;;; .. ostatnio się spił (wtf X"DDD !!!! ) i przekonał mnie, że powinnam temu gościowi (czyli jemu samemu lol) powiedzieć co do niego czuję, bo być może on też mnie lubi i w przyszłości mogę żałować, że nic z tym nie zrobiłam... więc no cóż, powiedziałam mu (v////v); ... powiedział, że jest zaskoczony, że to właśnie o niego chodziło (zastanawiam się czy serio był taki zaskoczony czy po prostu jest facetem i -jakby to ładnie ująć - jest niedomyślny...?). tak czy inaczej powiedział, że też mnie lubi tylko jest nieśmiały (@_@); kiedy zbiorą się dwie nieśmiałe pierdoły, to nie jest dobrze XD' no cóż, tak czy inaczej czuję ulgę w pewnym sensie. on chce odwiedzić Polskę i mnie oczywiście. trochę się tego boję, ale jednocześnie się cieszę. będę w tym momencie realistką i powiem wam, co może się wydarzyć:
a) polubię go jeszcze bardziej, ale on mnie nie xD
b) on mnie polubi jeszcze bardziej, ale ja jego nie
c) nie polubimy się wcale XD'
d) polubimy się bardziej, a później on wróci do Japonii, a ja umrę LOL
nie wiem już co by było gorsze XD

oczywiście to wszystko może nie wypalić, nigdy nic nie wiadomo... ale! w końcu wysłałam mu list lol, a to zawartość:
list oczywiście, kurs języka polskiego (mówi, że chce się nauczyć XD ! ) i pierniczki x: mam nadzieję, że mu się to spodoba...





Okay okay, I will stop blabling about it lol xD
now, to buyings! I bought this super warm sweater and this shampoo x: my hair is damn thin and I need to add some volume >.> but I’m not really sure if that shampoo works (o.ó); of course my hair is fresh for the whole day but I guess that’s all x:
ok ok, już koniec z tymu pierdołami xD
a teraz zakupowo! kupiłam ten superaśny ciepły sweterek i ten oto szampon x: moje włosy są cholernie cienkie i potrzebują objętości. ale nie jestem do końca przekonana czy ten szampon działa... no cóż, moje włosy są może i świeże przez cały dzień, ale to chyba tyle..




When I got back to Warsaw I went with my other bestie Usagi-san to some awesome shop with Korean and Japanese food :D !!! it’s so cool Ψ)Ψ !!!! I bought two instant soups (lolz), my fav shrimp snacks and some drinks :3 and I got from Usagi these yummy wasabi-covered nuts <3 she said she doesn’t like them so I got them 8Dv
kiedy już wróciłam do Warszawy, poszłyśmy z moją drugą najlepsiejszą przyjaciółką - Królik-san - do takiego fajnego sklepu, gdzie mają japońskie i koreańskie jedzenie <3 kupiłam dwie zupy instant lol, moje ulubione chipsy/chrupki/takie coś krewetkowe i jakiś napoik XD no i dostałam od Królika te orzeszki w skorupce z wasabi xDD' powiedziała, że ich nie lubi więc ja je wzięłam XDD





And the last thing, finally ^^”
Can you believe I was so fucking clumsy that I stepped on my hair straightener and BROKE it?! (;_____;) I hope someone will be able to repair it because otherwise I’d have to buy a new one TT and I SO liked this one D”: !!! but Usagi-san was so nice and lent me her straightener <3 thank you ♥´` !!!!!

no i ostatnia już rzecz v^^"
uwierzycie, że można być taką PIERDOŁĄ i nadepnąć na prostownicę i tym samym ją zepsuć?! mam nadzieję, że uda się ją jakoś naprawić ;_; inaczej będę musiała kupić nową, a tak lubiłam właśnie tą T___T ale na szczęście Królik-san była tak miła i pożyczyła mi swoją własną prostownicę <3 dziękuję!!!!




Okay, that’s all for now xD’ see you next time!
Love,
Miru




random: powie mi ktoś czemu niektóre części tekstu mają białe tło? wtf (-_-)

0 comments:

Search

Blogroll