Pages

Wednesday 29 December 2010

postanowienia noworoczne XD

Mood: sleepy
Listening to: Tohoshinki - Love in the ice


no dobra, jak co roku coś tam sobie postanawiam i nie dotrzymuję słowa (_-_)"
ale tym razem spróbuję wytrwać xD
no to zaczynam!

1. Zapuszczę TROCHĘ włosy. przynajmniej na taką długość, jaką miałam dopóki fryzjerka mnie nie skrzywdziła (~.~)"
2. Bardziej przykładać się do nauki. nie tylko japońskiego (chociaż głównie >>" )! Muszę się dostać przecież na drugi semestr, a potem na trzeci rok i dalej być w lepszej grupie z japońskiego ><; !
3. Regularnie przyjmować suplementy diety xD czasami zdarza mi się zapomnieć >.>;
4. Schudnąć i utrzymać wagę 43-45kg. teraz jest jakieś 47-48, ale że ja tyję od pasa w dół to ten.. nieciekawie >>"
5. Jeść mniej śmieciowego żarcia XD to bardzo się też odnosi do poprzedniego punktu hahaha. więcej wody, soków i mniej fast foodów ><"
6. Dokładnie przemyślać każdy zakup. Nie będę już kupowac 54584545 cienia do powiek czy coś, tylko dlatego, że ładne opakowanie czy coś (x_x)" Muszę zbierać pieniążki, i tak jestem biedną studentką D": a tu tatuaż czeka na skończenie i ogólnie jeszcze dużooooo mi trzeba >>'
7. GYARU GYARU GYARU! czyli ten, no... oj, wiadomo o co mi chodzi xD~ moje inspiracje nie mogą leżeć i kwiczeć, muszą mnie inspirować hahahah XD od tego są lol. będę bardziej kierować się EGG i Ranzuki (moje ukochane dwa pisemka :Dv ). kupować rzeczy must have i łączyć je z tymi, które już mam~! Lepiej opanuję zakładanie sztucznych rzęs i makijaż x: no i chyba pierwsze co zrobię po powrocie do wawy to założę sobie akryle >_>; jakoś mi ich brakuje lol. a że robię je sama, to zaoszczędzę ^^"

no, chwilowo nic więcej nie przychodzi mi do głowy więc kończę X:


Miru

No comments:

Post a Comment