Pages

Tuesday 27 November 2012

hiyooooo (ノ^∇^)











Hello (*^▽^)/ !




I know that lately I don't write much, sorry ne m(_ _)m

wiem, że ostatnio nie piszę za dużo, przepraszam m(_ _)m


some of you know that from some time I have this small breakdown about my own "gyaru" identity. which means I don't know if I still want to become a gal... I was trying for a few years but I'm starting to think it's just not for me unfortunately. I don't like having "big hair" (it looks good on others tho ~.~' ), I can't really have hair other than very dark brown because it doesn't really suit me (especially blond hair T_____T ), I don't wear lashes everyday (yeah, even tho my eyes feel a bit better with lash glue without latex, they still burn wtf x.x' and I have this feeling my make up doesn't look gyaru at all without them :7 ) AND what's more: the most "popular" gyaru sub-styles now are hime, oraora, agejo and lately this kuro gyaru trend. they don't suit me as well :"D I'm sure that if I was wearing what I WANT to wear, most of those oh-so-amazing (yes, it was an irony :D some of them are really cool, but some are just mean bitches who will never show their faces :D ! ) "gaijin gyaru" will say that "OOOOOOH, it's not gyaru D: ! " wtf. have you ever seen this short movie from youtube (forgot it's title meh -_-' ) when an "ORIGINAL" japanese gyaru says that you can wear EVERYTHING :D ? no? too bad.

niektórzy z was wiedzą, że od pewnego czasu mam małe załamanie dotyczące mojej "gyaru" - osobowości. a to znaczy, że już sama nie wiem czy wciąż chcę zostać gyaru... próbowałam przez kilka lat, ale serio zaczynam myśleć, że to niestety nie dla mnie. nie lubię mieć wieeelkich włosów/fryzur (za to wygląda to dobrze na innych ~.~' ), nie bardzo mogę mieć kolor włosów inny niż bardzo ciemny brąz, bo to po prostu do mnie nie pasuje (w szczególności blond T___T), nie zakładam codziennie sztucznych rzęs (ta, może i moje oczy "czują się" lepiej z klejem bez lateksu, ale wciąż pieką x.x' no i oczywiście taki make up wcale już nie wygląda gyaru :7 ), NO I na koniec: najpopularniejsze obecnie sub-style gyaru to: hime, oraora, agejo i ostatnio cały ten trend na kuro gyaru. to mi juz w ogóle nie pasuje :"D jestem pewna, że gdybym chciała ubierać to, CO CHCĘ, większość tych super-wspaniałych (tak, to ironia :D niektóre z nich są naprawdę super, a niektóre to po prostu wredne suki, które nigdy same się nie pokażą :D !) "gaijin gyaru" powiedzą, że "ooooooh, to nie jest gyaru D: !" wtf, a widziałyście chociaż taki filmik na youtube (nie pamiętam oczywiście tytułu -_-' ), w którym ta ORYGINALNA japońska gyaru mówi, że możesz właściwie ubierać WSZYSTKO :D ? nie? a szkoda











so, anyways.

tak czy inaczej....


I want to re-arrange my posts about. I mean, those things I write about >.>' what would you like to see/read?

chciałabym trochę prze-aranżować moje posty. tzn to wszystko, o czym piszę>.> co byście chcieli zobaczyć/przeczytać?

once again, I have to say I can't really post things such as OOTD or coords, because in the flat I live, I have a very shitty mirror and it's in the quite dark hall *-*;;;

po raz kolejny muszę powiedzieć, że nie mogę dawać postów typu OOTD czy coord, ponieważ w mieszkaniu, w którym mieszkam (masło maślane xD ) mam beznadziejne lustro, które dodatkowo jest w bardzo ciemnym przedpokoju *-*;;;;





okay,

that's all for now lol xD





love,

Miru



ps. 
pozdrowienia od Agaty dla fanów ;3 ha, mówiłam, że to napiszę XD !




No comments:

Post a Comment