Pages

Sunday 2 December 2012

recently














Hello my Dears (。^_・)ノ !









how are you doing?


jak się macie?




it's time for update 。◕‿◕。 !

czas na małą aktualizację!


I've ordered a new bb cream (☆^O^☆) and it's finally arrived <3 !
zamówiłam nowy krem bb :3 i w końcu mi przyszedł <3

I can't use it yet xD because I still have my old bb cream x: but I just can't wait to use this one (●⌒∇⌒●)
nie mogę go jeszcze używać lol xD ciągle mam jeszcze mój stary krem x: ale naprawdę nie mogę się doczekać aż wypróbuję ten!



it's from SKIN79
jest ze SKIN79

"dream girls BB beblesh balm"


"This is the multi functional beblesh balm for juniors. (but I've read it's for girls from 16-22 years old xDDD because it helps with acne, lol) it is not oily because of O/W shape and has double ultraviolet rays blocking effect"
wielofunkcyjny krem bb dla młodych dziewcząt (ale czytałam, że to dla dziewczyn w wieku 16-22 lata xD dlatego, że pomaga przy trądziku lol). jest beztłuszczowy dzięki O/W shape (??? o.ó ) i zawiera podwójne filtry przeciwsłoneczne
<-- luźne tłumaczenie xD
SPF 30






and I've got these :D
i dostałam te próbki :D

SKIN79's BB cleanser and TONYMOLY's AC control acne cleansing foam (^_^)v
bb cleanser od skin79 i AC control acne cleansing foam od tonymoly (^^)



I really needed a new bag (v.v) my lovely old one got broken (;_;)
naprawdę potrzebowałam nowej torebki (v.v) moja ukochana stara torebka się rozwaliła (;_;)'

so when I went shopping with my mom, she bought me this one from Mohito as a Santa Claus Day's gift (in Poland it's in 6th of December) (*≧▽≦)
więc kiedy poszłam z mamą na zakupy, kupiła mi właśnie tę torebkę z Mohito jako prezent na mikołajki <3













ignore my hair here >.>
ignorujcie tu moje włosy >.>











small cosmetic shopping (^_^);;
małe zakupki kosmetyczne (^_^);;;

Wella Pro Series' volume mousse
pianka na objętość z wella pro series

Isana's shower gel
żel pod prysznic z isany

aaand Dove's hair treatment
i maskę do włosów z dove











I've decided to try this whole aegyo sal (dunno how it's called in japanese/english/polish ^^;;;; )
postanowiłam spróbować to całe aegyo sal (nie wiem jak to się nazywa po japońsku/angielsku/polsku ^^;;; )

I've tried to make this really soft and natural looking x:
próbowałam zrobić to naprawdę delikatnie i naturalnie wyglądająco x:

what do you think?
co myślicie?











random XDD

yesterday I went with my Domi-chan to some cool place in my hometown O(≧▽≦)O
wczoraj poszłam z moją Domi-chan do takiego super miejsca w moim mieście

when you're in Lublin, check it please!
sprawdźcie je proszę kiedy będziecie w Lublinie!


http://www.facebook.com/KatiesCupcake?fref=ts

http://muffiniarnia.com.pl/





our cupcakes (^ω^)
nasze babeczki

Domi-chan's tiramisu on the left
tiramisu Domi po lewej

and mine banana on the right :333
i moja bananowa po prawej

super yummy <3 !!!!!!!
pychaaaaa <3333 !!!!!!!





and lol, the last thing xD
i ostatnia rzecz xD

I really DON'T KNOW what made me buy this x"DDDDDDDD
naprawdę NIE WIEM co mnie podkusiło żeby to kupić XDDDDD

but I thought it's super cute >w>'
ale pomyślałam, że jest urocze >w>'

it's H&M's lingerie (^_^);;;
bielizna H&M























doesn't it look like a bit Ma*rs/D.I.A (^_^);;;; ?
czyż nie wygląda trochę jak z Ma*rs/D.I.A (^_^);;;; ?

I might use it just like a top for parties lololololol
mogę to użyć jako zwykły top na imprezy lolololol


that's all for now!
no i to by było na tyle!









love,

Miru



No comments:

Post a Comment