Pages

Friday 7 December 2012

some buyings and presents











Hello my Dears!




real winter came to Poland (v.v); it's cold and I don't like it lol x:

but oh well, I have to survive it 'til my lovely spring (´∇ノ`*)ノ

prawdziwa zima przyszła do Polski (v.v); jest zimno i tego nie lubię lol x:
no ale cóż, muszę przetrwać aż do mojej ukochanej wiosny (´∇ノ`*)ノ


anyways, I am in Lublin now, for over a week @.@; because I was sick wtf >.>

when I'm at home, I sometimes go shopping with my mom and akhdbhavd she buys me some things I couldn't afford while being in Warsaw (you know I don't have a job.... yet x: !)

tak czy inaczej jestem teraz w Lublinie, już ponad tydzień @.@; ponieważ byłam chora wtf >.>

kiedy jestem w domu, czasami chodzę z moją mamą na zakupy i wtedy kasbdkasbd kupuje mi rzeczy, na które normalnie by mnie nie było stać w Warszawie (wiecie przecież, że nie mam pracy... jeszcze x: !)








omg, you have NO IDEA for how long I wanted shoes like that D: !

for like a year I was trying on so many pairs in different shops... but most of them were just too wide ><"

and these are perfect!

just super tall (*-*);;;;;; I'm around 180cm in them x.x' and normally I'm 164cm XDDDDD

lol, I need to learn how to walk in them until spring X"D

omg, nie macie POJĘCIA od jak dawna chciałam mieć takie buty D: !
od jakiegoś roku przymierzałam tyle par w różnych sklepach.... ale większość z nich była po prostu za szeroka ><"
a te są idealne!
tylko super wysokie (*-*);;;;;; mam w nich około 180cm wzrostu x.x' a normalnie mam 164cm xDDDDD
lol, muszę się nauczyć w nich chodzić do wiosny x"D




super cute sweater <3

it's not black >.>; feels weird lol XD

anyways it's super cute and comfy ^^;

super uroczy sweterek <3
nie jest czarny >.>; dziwne to lol xD
ale jest słodziutki i wygodny


non-tally weijl buy xD
zakup nie z tally weijl xD



I bought it in the market place xD

I really like it tho (★^O^★)

kupiłam ją na targu xD
i naprawdę ją lubię (★^O^★)





lol, some piercing xD

three days ago I've lost my nose piercing o.ó;

don't even ask lol

so I had to buy a new one ^^;;;;

after those three days this nose-hole almost healed so when I was putting the piercing in, I had to rip my skin inside the nose (*____*);;;;; ouchie......

you can order this one and more HERE

lol, piercing xD
trzy dni temu zgubiłam kolczyk do nosa o.ó;
nawet nie pytajcie lol
więc musiałam kupić nowy ^^;;;;
po tych trzech dniach, dziurka po kolczyku prawie się zagoiła, więc kiedy wsadzałam  sobie kolczyk, musiałam rozerwać skórę w nosie (*____*);;;;; ała....

możecie zakupić różne kolczyki TUTAJ




without
bez kolczyka




with piercing
i z kolczykiem



(btw, why my mirror is always so fucking dirt -_-; I clean it and then when I take pictures it's dirty again =_=)
(btw, dlaczego moje lusterko jest zawsze takie ujebane -_-; czyszczę je, a później kiedy chcę zrobić jakieś zdjęcie to znowu jest brudne =_=)

presents!!!
prezenty!!!





I got this super cute (matching my nails X"D ) hand-warmer!

omg, I love it so much!

thank you Domi-chan ヽ(*≧ω≦)ノ

dostałam ten super uroczy (pasujący mi do paznokci x"D ) ogrzewacz do rąk!

omg, uwilbiam go!

dziękuję Domi-chan ヽ(*≧ω≦)ノ




and from my lovely Jessa this super mega ultra cute plushie \(T∇T)/

you know I have this weakness for bunnies (T^T)

I will send a package for you on Monday. I hope it will arrive before you leave D: !

a od mojej ukochanej Jessy dostałam tego super ślicznego pluszaka \(T∇T)/
eh, wiecie, że mam słabość do króliczków (T^T)
wyślę Ci paczkę w poniedziałek, mam nadzieję, że dojdzie nim wyjedziesz D: !








random






my nails XDDDD kawaii ne? loloololol
moje paznokcie XDDDD kawaii ne? lolololol



that's all for now!!!
i to by było na tyle!!!











love,

Miru

No comments:

Post a Comment