Pages

Friday 28 December 2012

after xmas











Hey guys, how are you?
how was your Christmas?

Hej, jak się macie?
jak was minęły Święta?



mine was okay, but I don't really enjoy this time of the year >.>
dunno why.
this whole celebration doesn't really mean much to me x:

moje były ok, ale szczerze mówiąc jakoś mnie specjalnie nie cieszy ta część roku >.>
nie wiem czemu.
to cało świętowanie jakoś nie ma dla mnie większego znaczenia x:



anyways.
tak czy inaczej..









from my lovely Domi-chan I got those yummy two packages of self-made gingerbreads!!!

(*^ワ^*)

she knows I love them v-v; and they were SOOOOO DELICIOUSSSS!!!!!!
thank you <3333 !!!

od mojej ukochanej Domi-chan dostałam te oto ręcznie robione pierniczki!!!
(*^ワ^*)
ona wie, że je kocham v-v; i były naprawdę super PRZEPYSZNEEEE!!!
dziękuję <3333 !!!!






Christmas Eve
Wigilia




my make up lol
mój makijaż, lol




you can't really see it >.> but I used orange blush <3
and pale beige lipstick :D I love this set!
nie bardzo można to zobaczyć >.> ale użyłam pomarańczowego różu <3
i jasno beżową szminkę :D kocham ten zestaw!





coord
sweater: TallyWeijl
ripped jeans: from Usagi-san :DDD
ankle shoes: TallyWeijl

coord
sweter: TallyWeijl
porwane jeansy: od Królika :D
buty: TallyWeijl
















part of a gift from my parents lol
FLUFFY SOCKS!!!!
(★^O^★)

część prezentu od rodziców lol
PUCHATE SKARPETKI!!!!
(★^O^★)




coord 2
Christmas
blouse: offbrand
ripped jeans: Usagi-san's

coord 2
Boże Narodzenie
bluzka: z targu :D
spodnie: Królikowe

that's all for now!
i to by byłe tyle!

btw, do you have any plans for New Year's Eve?
I'm going to spend that day with Domi-chan and my doggie lol XD

btw, macie jakieś plany na Sylwestra?
ja zamierzam spędzić ten dzień z Domi-chan i moją pieską lol xD













love,

Miru

No comments:

Post a Comment