Pages

Wednesday 4 May 2011

recenzja xD ziaja nuno krem antybakteryjny

taaa, lol. postanowiłam pisać krótkie recenzje produktów, których używam itd. może komuś to pomoże się zdecydować przy zakupie x:

dzisiaj mój ostatni zakup z kategorii pielęgnacja twarzy



nuno-technologia przeciw pryszczom




Działanie

Nuno przeciw pryszczom:

• zmniejsza wydzielanie sebum, ogranicza rozwój bakterii oraz zapobiega zmianom grudkowo-krostkowym

• delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka, oczyszcza pory i zapobiega tworzeniu się zaskórników

• łagodzi podrażnienia oraz intensywnie nawilża skórę

• nie zatyka porów



Efekt

• normalizacja pracy gruczołów łojowych, redukcja zmian trądzikowych



Wiek

• 17+



Pojemność: 60ml



moja opinia:
Krem ten kupiłam, gdyż pomimo faktu, że moja skóra jest sucha, to jednak (szczególnie jakoś ostatnio... ) pojawiają się na niej zmiany trądzikowe, których nie mogę się pozbyć. Co gorsza, większość takich kremów jest przeznaczona do cery tłustej i/lub mieszanej co w efekcie masakrycznie wysuszało mi skórę i zaczynała się łuszczyć.... na opakowaniu tego kremu nie wyczytałam nic takiego więc skuszona ceną postanowiłam kupić.

Używam go od kilku nocy ( xD tak, to nie jest krem na dzień dla mnie więc za dużo nie powiem jak się "nosi" w dzień).


konsystencja *****
bardzo fajna, szybko się wchłania, nie pozostawia tłustego filmu, nie wysusza też skóry.

wydajność *****
niewielka ilość kremu starczy na całą twarz.

zgodność z obietnicą producenta ****
delikatnie złuszcza martwe komórki naskórka, oczyszcza pory i zapobiega tworzeniu się zaskórników <-- tego szczerze mówiąc nie zauważyłam. może trzeba go stosować dłużej żeby efekt był widoczny.

cena *****
tu nie mam żadnych zastrzeżeń :) jak wiadomo Ziaja jest ogólnie niedroga więc cenowo jest super

zapach *****
przyjemny, nie jest chemiczny ani za mocny. nie drażni.
ogólna ocena *****

jak na razie jestem mega zadowolona, dlatego ocena ogólnie jest maksymalna. co będzie dalej, zobaczymy. obym nie musiała odejmować gwiazdek xP

Miru

No comments:

Post a Comment