Pages

Tuesday 28 August 2012

skin79 vip gold collection super plus beblesh balm review



I know I promised to make thet review yesterday BUT I got an email with a negative answer on my job interview from thursday and I got a bit down x:
Wiem, że obiecałam napisać recenzję wczoraj, ALE dostałam maila z negatywną odpowiedzią z mojej rozmowy o pracę i troszkę się podłamałam >.>

of course, I will make this review just as promised!
oczywiście recenzja będzie, jak obiecałam!


shall we start? :3
zaczynamy!



producer's promises:
*whitening
*UV protecting SPF25 PA++
*wrinkle improvement
obietnice producenta:
*wybiela
*filtr UV SPF25 PA++
*wygładzanie zmarszczek


my thoughts:
whitening - hmmmmmmmmmm......... I'm naturally PALE so dunno.... but I haven't noticed any freckles on my face this summer so maybe that works (o_O);

uv protection - well, actually that would be the same as above x:

wrinkle improvement - I can't say anything about it because I don't have that problem >.> .... yet x:

opinia:
wybielanie - hm, jako że jestem naturalnie BLADA, to jakoś ciężko mi powiedzieć... ale nie zauważyłam żadnych piegów na swojej twarzy tego lata więc być może to właśnie to (o.O)

ochrona uv - no cóż, raczej powiem to samo co powyżej x:

wygładzanie zmarszczek - o tym akurat nie mam za wiele do powiedzenia, gdyż po prostu nie mam tego problemu >.> .... jeszcze x:



with flash

without flash


PROS:
+ nice smell xD
+ you don't need much to cover your whole face with it
+ uv protection SPF25
+ it's okay even if your skin is dry and/or flaky
PLUSY:
+ przyjemny zapach
+ wydajny
+ filtr SPF25
+ jest w porządku nawet w przypadku suchej skóry, nie podkreśla skórek i nie wysusza

CONS:
- a bit too dark for me, so I often mix it with my IsaDora foundation
- because of the packaging you can't see if you're running out it
- doesn't cover well, which is too bad :c
MINUSY:
- za ciemny dla mnie... muszę go często mieszać z moim podkładem z IsaDora
- opakowanie.... przez nie nie da się zobaczyć czy przypadkiem krem się nie kończy
- marne krycie


FINAL VERDICT?
I'd say it's just a normal bb cream for someone who isn't super pale and doesn't have problematic skin.
I can't give that product more than 3/5 points. 
OSTATECZNY WERDYKT?
Powiedziałabym, że to zwykły krem bb, bez rewelacji, dla kogoś, kto nie jest super blady i nie ma cery problematycznej.
nie mogę przyznać mu więcej niż 3/5 punktów.

would I recommend it?
not sure >.o;
czy bym go poleciła?
nie jestem pewna x:



that's all for today!
love,
Miru


No comments:

Post a Comment