Pages

Thursday 10 November 2011

clumsy..


Yesterday I tripped and fell in the train (=A=); I'm the most clumsy person ever (T^T) ! I was running to the tram because I was already late for school, I finally caught the door aaaand I tripped on the stairs while walking in to the tram (X_x) The only person who actually helped me was some grandpa. THANK YOU SO MUCH, OJIISAN!!!

Wczoraj potknęłam się i przewróciłam w tramwaju... jestem największą niezdarą na świecie ><; Biegłam żeby złapać tramwaj, bo już i tak byłam spóźniona na zajęcia. W końcu dosięgnęłam drzwi i... potknęłam się na schodkach i przewróciłam się (x_x);;; jedyną osobą, która pomogła mi wstać był jakiś dziadek. DZIĘKUJĘ PANIE DZIADKU!





ouch.... (;_;)
itai ne...


4 comments:

  1. OMG! That bruise! Oh.... it looks so painful! Hope it heals soon!

    ReplyDelete
  2. Omg thats horrible :(
    I hope you heal soon<3
    Try to be more careful!

    ReplyDelete
  3. Na tym pierwszym zdjęciu wygląda jakbyś lewą nogę złamała i coś tam wystawało. Boziuuu

    ReplyDelete
  4. Don't worry guys, I will live :D

    ReplyDelete