instagram

About Me

My Photo
Miru
hello hello~ Miru desu. I'm a Polish girl living in UK!!! but who am I actually?
*hair products maniac
*boyish
*pokemon
*genki
*prince ☆彡

View my complete profile
Sunday, 20 November 2011


Yesterday I went to the party. I came back home at like 3.30am and slept 'til the 2pm (@_@); meh...
wczoraj byłam na imprezie. wróciłam około 3.30 nad ranem i spałam do 14 (x.x)' haha...

Okay, let's start from the beginning...
Party started at 8pm, at first not many people were there but then they started coming. We were drinking, chatting and smoking X"D lol. I got a wonderful Mojito (from a bartender who said that he's actually a mechanic LOL! but his mojito was awesome *-* ) but my friend spilled it (;_;) and she went to buy me another one >.> which wasn't so good to be honest x:
NO ok, zacznę od początku...
impreza zaczynała się o 20, na początku było mało osób, ale później zaczęli dochodzić. piliśmy, gadaliśmy i paliliśmy :"D dostałam cudowne pycha mojito (od barmana, który potem powiedział, że tak naprawdę jest mechanikiem x"DDDDDDDD ale jego mojito było super <3 ), ale moja koleżanka mi je rozlała (;^;) później poszła kupić mi kolejne, ale już nie było takie dobre >.>

 and then all of sudden some chinese guy asked me "excuse me, are you Asian?"
a potem zupełnie niespodziewanie jakiś chińczyk spytał "excuse me, are you Asian?" (bo mówił po ang. x: więc dialog zostawiam w oryginale XD )

me: *SHOCK* erm... no xD
he: half Asian?
me: ... no xDD
he: 25% Asian..?
me: no, not at all XDDDDDD
he: you're polish? really?
some other guy: yeah, I told you.
he: so how come you look like Asian?
some japanese guy: yes, your eyes..
my friend: it's the power of make up 8DDD !
me: YEAHHHH XD !
guys: *lolzzz*

hahahaha, it was really funny xD I'll take it as a compliment ;D but then, when I started to think about it... hmm.. okay, maybe with full make up some people may missunderstand my ethnicy (100% white from what I know XDv ) and say I look "WOW" and cute and stuff, but if I don't have any make up on... would they still think I'm pretty/whatever? I don't think so >.>
hahaha, cudowne XD tak czy inaczej dla mnie to wielki komplement ;D ale później, kiedy zaczęłam o tym myśleć, to hmm... no dobra, może jak mam pełny makijaż, to niektórzy mają problem z rozróżnieniem mojej rasy (nie cierpię słowa RASA tak btw -_-' ... i jestem w 100% biała z tego co wiem x: ) i mówią, że wyglądam naprawdę super i uroczo i bla bla bla... ale jak jestem bez makijażu... hmm, czy dalej uważaliby tak samo? nie sądzę... 

stupid laptop's camera lol.
durna laptopowa kamerka, lol

pics from the party probably coming soon xD (read: when I get them!)
fotki z imprezy pewnie umieszczę niedługo... (czytaj: kiedy je dostanę XD ! )



8 comments:

  1. a w jakim klubie bylyscie?
    awwww jak by tak zrobic gyaru-party <3 *O*

    to fakt, masz delikatne rysy twarzy, wiec nie dziwie sie, ze wiele osob myli cie z azjatka :) ale to chyba bardzo dobrze ^^
    kawaii miru-chaaaan, btw chodzisz w tym hoodie normalnie po miescie? :D

    ReplyDelete
  2. @adasama
    na początku w "Roxy w mieście" czy jakoś tak XDDD później, koło północy zaczęło się robić kijowo więc szukaliśmy innej miejscówy XD ale to już inna historia lol.
    nooo, byłoby mega... ale skoro nawet zlotu nie ma jak zrobić bo nigdy nikomu nie pasuje, albo się wykręcają, że za mało gyaru albo inne pierdoły takie... :7
    no ja jestem dość zaskoczona kiedy ktoś mi coś takiego mówi XD bo jak na siebie patrzę, to naprawdę daleko mi do Azjatki xD' a szkoda, lol.
    no ba, że tak :D ! chodzę chodzę >w<

    ReplyDelete
  3. No wyglądasz troszkę azjatycko... szkoda, że ja nie potrafię zrobić sobie takiego makijażu...zrób kiedyś step by step swój makijaż...ale na zdjęciach, o?

    ReplyDelete
  4. jak będę miała czas (w sensie żeby jeszcze było światło >.< bo za szybko się ciemno robi ==; ), to zrobię swój update'owany makijaż. pewnie raczej w formie filmiku, a jak nie zapomnę, to i na zdjęciach będzie (^_^)

    ReplyDelete
  5. musisz kiedyś zrobić tutorial !!! strasznie mi się podoba twój makijaż.. a ze postanowiłam się znów (spróbować...)gyarunizowac, to by mi się przydały jakieś rady *shy* ;____;

    ReplyDelete
  6. dziękuję bardzo, staram się jak mogę (^^) ! jeśli tylko mogę jakoś pomóc, to pomogę :3 !

    ReplyDelete

Search

Blogroll