Pages

Monday 14 November 2011

past and present



This is me, 2 years ago...




I liked looking more like a boy. I love boyish look on me. I'm not a kawaii sweet girl. I might try to go back to those days... maybe just more of boyish gyaru or just gyaru-o style. 2 years ago I was trying to follow that tomboy ulzzang look, but of course - I failed. there are some personal reasons that I can't share with you (NO, I'm NOT a lesbian! don't mind them, but I'm NOT!).
I just don't know what to do with myself anymore.
I can't seem to find the right ME. I can't find that shitty happiness...
I really want to change who I am..


3 comments:

  1. I love your hair! I think you look better with darker hair, though that's just my opinion, but you look cute all the time in your pictures! OoO I am jealous!

    ReplyDelete
  2. Dla mnie nie wyglądasz jak lesbijka...
    A właściwie podobają mi się Twoje włosy w każdym wydanie (choć ja preferuję czarne,heh).
    Równiez nie jestem urocza i dziewczęca, ale same dodatki i ubrania takie polubiłam ostatnio (w gimnazjum byłam ścięta na chłopaka, nosiłam pocięte spodnie z łacuchem, koszulkę z Amstaffem i włoćzyłam się z kolegami...nikt nie wiedział, że jestem dziewczyną^^).

    ReplyDelete
  3. @ Picasso Esque
    thank you so much (^///^)v

    @Gyaruru
    może i nie, ale to niestety nie zmienia faktu, że niektórzy tak myślą xP hehehe, ja chciałam być chłopcem od dziecka w sumie xD więc dla mnie sukienki itd. to koszmar xd

    ReplyDelete