instagram

About Me

My Photo
Miru
hello hello~ Miru desu. I'm a Polish girl living in UK!!! but who am I actually?
*hair products maniac
*boyish
*pokemon
*genki
*prince ☆彡

View my complete profile
Thursday, 17 November 2011


Hey minna-san!

I was thinking and thinking and thinkiiiiing (and my head exploded lol) and I guess... at least I HOPE SO! ... that I know what I want. finally? no, lol. I will probably change my mind again like 5845454584 times x)
Ostatnio myślałam, myślałam i myślałam (i pękł mi łeb z tego myślenia lol) i wydaje mi się, a przynajmniej mam nadzieję, że w końcu wiem czego chcę. Ale pewnie i tak zmienię jeszcze zdanie z 5455216 razy XD


okay, I want to be gyaru. I REALLY FUCKING DO. just not a cute girly pink girl. I'm not saying it's bad, it just won't be ME. I want to achieve a look of a funky, cool and colorful gyaru with some gyaru-o touch. sometimes with less of make up (like Park Yong Hee, you will what I mean). ready? then GO!
ok, zacznę od tego, że chcę być gyaru. NAPRAWDĘ CHCĘ. ale nie taką kawaii śliczną słodką i różową. nie mówię, że to złe, to po prostu nie byłabym JA. Chciałabym osiągnąć look taki hmmm... cool, funky, kolorowej i radosnej gyaru połączonej ze stylem gyaru-o. czasami także będzie nieco mniej make-up'u (jak Park Yong Hee, zobaczycie zresztą). gotowe? no to do konkretów!

clothing I LOVE. CO&LU's like clothing... I love colors, I'm tired of black since I was wearing only black for like 7 years of my life. I want COLORS :D ! I still love black so I'm not going to give it up x3
cool funky clothes, THAT'S IT!
ciuchy, które KOCHAM. ubrania w stylu CO&LU są mega (*-*) ! kocham kolory. jestem zmęczona czernią, przez ostatnie 7 lat życia nosiłam niemal tylko i wyłącznie czerń, a teraz chcę KOLORÓW! oczywiście nadal kocham czarny i nie zamierzam go zostawić xP 


hair.
yes, I wish mine was that long. so I'm just going to grow my hair a bit and of course use my clip in hair sets (I just need to bleach my blond side a bit more, 'cause the extensions I have are lighter... )
włosy.
taa, chciałabym żeby moje były takie długie. zamierzam więc zapuścić trochę swoje włosy i oczywiście używać moich clip in'ów. (na razie muszę trochę rozjaśnić moją blond stronę, bo te włosy na treskach są jaśniejsze)

make up...
I don't have a good pic of that meiku unfortunately D:
but I hope you will get the idea >.<
niestety nie mam dobrego zdjęcia tego meiku :7 ale mam nadzieję, że mniej więcej widać o co mi chodzi (;_;)'

and now some Park Yong Hee spam :D I totally love her and her style (yup, it's a girl :3 )
no i w końcu spam ze zdjęciami mojej ukochanej Park Yong Hee (tak, to dziewczyna :D). uwielbiam ją i jej styl <3




so, will it work?


we will see!










3 comments:

  1. Oh! Good luck on your goal! I think you'll be an amazing Gyaru, and I'll be rooting for you~ :)

    ReplyDelete
  2. No, styl tej dziewczyny jest fajny, taki rockowo-chłpięcy (jak chłopaki z U-kiss).
    Też od wielu lat same czernie nosiłam, a w tym roku wprowadziłam trochę kolorów. Wiesz co wygląda fajnie? Połączenie czarnego z innym kolorem (z mocnym różem, fioletem, niebieskim, żółtym, a najlepszy kontrast z czerwonym jest).
    Też zapuszczam włosy, od dwóch lat...miałam ledwo do ramion, a teraz trochę za piersi. Górna część sięga mi do ramion, bo w zeszłym roku w wakacje ścięłam je na 10cm (Visual-kei) i w swoich naturalnym włosach wyglądam jakbym miała clip in:P

    ReplyDelete
  3. @Picasso Esque
    thanks! I will try to do my best (^_^) !!!

    @Gyaruru
    bo ona jest tomboyem, ulzzangiem, modelką i wogle oh ah XD no i koreanką więc coś ją łączy z tymi tam kpopowcami xD
    u mnie czarny to najlepiej wygląda z mocnym niebieskim i szarością. w reszcie wyglądam dziwnie XD a czerwony to już wogle do mnie nie pasuje hahah~
    no jak rok temu miałam włosy ścięte jak Park Yong Hee właśnie, taka asymetria.

    ReplyDelete

Search

Blogroll