Pages

Sunday 6 November 2011

life in pictures - lots of pics



there's really A LOT I'd like to show you and to write about! so, I'll better start now :D
naprawdę jest mnóstwo rzeczy, o których chciałabym napisać i pokazać. lepiej zacznę od razu xD

gets:
zakupy

Avon's flavoured lip balm in "sugar cookie" and new EDT - "Secret fantasy star"
I love them (*w*) and this lip balm smells like cookies from Subway (o_O); 
YUMMMMMMM
balsam do ust z Avon "sugar cookie" i nowa woda toaletowa "secret fantasy star". są cudne <3 a zapach tego balsamu strasznie przypomina mi zapach ciastek z Subwaya x"D pychotkaaa <3

loooong, light gray sweater from Tally Weijl :3
super długi, jasnoszary sweter z Tally Weijl

totally sexy ne ;"D

cosmeeee, lol
hair dyes, shaving foam for women (:"Dv ), liquid black eyeliner, slimming serum, Irving's tea spa "perfect slim" tea (YUCK D: ) aaand "apple gold" - diet suplements.
have you noticed I really want to lose some weight? no? :"D
zakupki kosmetyczne
farby do włosów jako standard, czarny eyeliner w płynie, serum wyszczuplające, herbatkę Irving tea spa "perfect slim" (obrzydliwie słodka *-*;;;; fuuuuj ) i suplement diety z octem jabłkowym "apple gold"
chyba widać jak bardzo mi zależy na zrzuceniu zbędnych kilogramów xD

my new slimming serum with cooling effect on the left
and on the right my other slimming serum with warming effect x:
I prefer this new one >.> it's not really healthy formy legs to get warm... I mean, if you have problems with your veins, that's really not good to tan or take hot baths, use sauna etc.
po lewej moje nowe serum z efektem chłodzącym, a po prawej to starsze (pisałam o nim btw) z efektem rozgrzewającym
jeśli mam być szczera, to wolę to nowe. jeśli ma się problemy z żylakami, pajączkami itd. (ja mam =-=) nie jest dobrze poddawać takiej skóry nadmiernemu rozgrzewaniu. dlatego zapomnijcie o opalaniu, gorących kąpielach (chlip ;; ) czy saunie.


sephora's lipstick in 504 delirious rose
sephorowa szminka w kolorze 504 delirious rose
pics with me wearing it on will come :D someday
kiedyśtam pokażę jak wygląda na ustach xD 





make up time!



hair:
remember this spongy thing I showed you? you know, that one for my hair bun :D
I used it yesterday :3
pics aren't really great 'cause it's a bit hard to take a pic of part of your head by yourself (o_O);

włosyyyy
pamiętacie to coś gąbczaste co pokazywałam, że chcę do koczka? no to w końcu użyłam tego wczoraj.
wybaczcie za kiepskie zdjęcia, ale serio to nie jest łatwe robić sobie samej zdjęcia kawałka włosów xD

lol :D

outfit 
fake fur: H&M
sweater: Tally Weijl
scarf: Zara
overknee socks: Cubus
boots: Diverse


food, lol X"D
I bought this yummy salad lately XD
fuck yeah, soooooo good (;_;)
parę dni temu kupiłam tą sałatkę i polecam! kupujcie jak tylko zobaczycie, CUDNA!!!!


MOARRRR (;o;)


cigs :D
fajeczki :3
they're not as good as Djarums unfortunately :7
they just look and smell cool. nothing else.
właściwie to naprawdę Djarumy są z miliard razylepsze. te mają fajny zapach i wygląd. a poza tym nic. takie jest moje zdanie

ah, almost forgot xP
my best friend came for a weekend, yay <3
no i prawie bym zapomniała XD moja best friend przyjechała do mnie na weekend <3
hehe, sleeping :D (she doesn't know I took this pic.... she doesn't know... YET! mwahahaha!)
śpiooooch :3 jeszcze nie wie, że zrobiłam jej takie zdjęcie :"D
our couple rings lol XD
she has a gold one and mine is silver (^_^)
friends forever!
couple rings xD
jej jest złoty, a mój srebrny :3

and now...
PETS TIME

omfg, look!!!!!
my grandpa's bunnies >w< !!!!!!
so cute and fluffy (;w;)
króliczki mojego dziadka! mega cudneeeeeeeee! śliczne, śmieszne i puszyste ;_;

okay... now my baby hamster.
a few days ago I thought he acts too weird lately and I'll better go with him to the vet. from like a month he's so fucking aggressive and he drinks a lot. he can drink for like 1,5h without any break! so today I went with him to the clinic for small animals.
teraz trochę z innej beczki, a mianowicie mój Mikuś. jakieś parę dni temu pomyślałam, że jego dziwne zachowanie zaczyna mnie niepokoić i lepiej z nim iść do weterynarza. od około miesiąca zrobił się okropnie gryzący i agresywny. gryzie wszystko i wszystkich. poza tym strasznie dużo pije. potrafi siedzieć przy poidełku z półtorej godziny i cały czas pić. dzisiaj w końcu udało mi się z nim pójść do kliniki dla małych gryzoni (Warszawa, Bemowo, ul. Klemensiewicza 7, klinika Ogonek, BARDZO POLECAM http://www.ogonek.waw.pl/ )

my baby in the hamster-transporterrrrrr xD
dzieciaczek w swoim gejowskim różowym transporterku

we had to wait almost 4 hours and when I came to the clinic, I was the 4th one. can you believe? (@_@)
but the vet was really great, you can honestly see that she loves animals and she wants to give them the best care.
musiałam czekać prawie 4 godziny na wizytę, a jak przyszlam, to byłam czwarta w kolejce. nieźle, nie... prawie godzina na każdego pacjenta, przygotujcie się na to. ale naprawdę, warto było czekać. pani weterynarz (jedna z wielu pracujących tam) była bardzo miła, zbadała Mikunia, mówiła do niego i naprawdę było czuć, że kocha to co robi. nie wciskała mi jakiś niepotrzebnych rzeczy, zrobiła wywiad lekarski i imo zaleciła to, co w tej chwili mogła.

so, the vet said he probably has bladder inflammation. it causes lots of pain, that's why he got so aggressive. she asked me to try to take some of his pee and bring it to her x: quite hard ne... if I won't do that, they will have to make an USG. I also got some medicine for him that should calm him down slightly. it's safe for animals.
pani weterynarz powiedziała, że najprawdopodobniej ma zapalenie pęcherza co powoduje straszny ból, dlatego może być agresywny. poprosiła mnie, że o ile to mi się uda, to żebym przyniosła jego siusiu jako próbkę do badania x: to nei takie łatwe wbrew pozorom. jeśli mi się nie uda,to będą musieli mu zrobić USG. dodatkowo dostałam takie ziołowe lekarstwo dla zwierzątek na uspokojenie.
left syringe: for Miku's pee x:
in the middle: his medicine
on the right: the one syringe that is good for dosing his medicine. 
lewa strzykawka: na siku Mikusia lol
po środku: jego lekarstwo
po prawej: strzykaweczka do dawkowania lekarstwa





so, that would be all for now!
na razie to by było tyle


6 comments:

  1. D: So sorry to hear about your hamster! I hope he gets better soon, it's never fun to have sick pets. :(

    Also, those bunnies are sooooooooo cute!

    ReplyDelete
  2. Pedalskie pudełko...hahaha:D Mocne okreslenie:D
    Podobnie się ubieramy, lubie długie sweterki i zakolanówki (zakładam na cieliste rajstopki).
    Widzę, że też się odchudzasz...ja mam już 2 tygodnie za sobą:D i prawie 3 kilo za mna:D

    ReplyDelete
  3. W sobotę może będzie więcej zdjęć włosów, w piątek będę w niej na imprezie urodzinowej:D

    ReplyDelete
  4. First, very nice outfits. I like them <3 sexbomb O(≧∇≦)O

    Second,I also had 6 rabbits ^^

    Third, Poor Miku-kun. (;_;)
    Put him to empty plastic box (transporter). Eventually he must take a pee and then suck that wee wee into syringe.
    Ganbatte Miku-kun!八(^□^*) タノム!!

    ReplyDelete
  5. Lovely outfits and make up!
    I really adore that sweater! I want one so bad haha.

    ReplyDelete
  6. @Picasso Esque
    I know, I'm so worried :C but I hope it's nothing serious. and thanks!

    @Gyaruru
    no bo takie jest x": różowiutkie XD~ hehe, no czasami łapie mnie faza na bardziej girly look. chociaż jak mam wybierać, to wolę bardziej chłopczycowy wygląd a'la Kanako ;3 i super, czekam na foty :D !

    @Nevel Morio
    thank you (^^) ! actually I had to take out all the straw thingy from his box so if he makes some pee it will stay on plastic and it would be easier to take ne. but I left some straw inside of his wooden house, because I don't want him to be cold ><

    @Banny
    thank you so much! (^_^)

    ReplyDelete