Pages

Wednesday 30 November 2011

what about that hair



Well, another hair post!
yup, it;s the right time for me to think about it AGAINNNN :"D

so, here's my problem lolz!


keeping two tone?

or...


dye everything brown?




totally no idea what to do with myself (T^T);
I'd dye the whole hair brown... but somehow I'm scared I will lose all that "gal" inside me... I'm not the best gyaru ever but I don't want to lose what I've already achieved (in my oppinion at least... ) so every decision is important to me. what to do? how to feel better with myself? how to make myself look better? how to achieve that fucking perfection?!


4 comments:

  1. Czym się przejmujesz?
    Ja mam czarne włosy, więc mozna powiedziec, że w ogóle nie jestem gal...brązowe włosy nie odbiora Ci wizerunku Gyaru.
    A właśnie, czemu nie nosisz clip-in ostatnio?

    ReplyDelete
  2. tu nie chodzi o to jaki kolor włosów sprawia, że jesteś gyaru xD są gyaru ze wszystkimi kolorami, nie tylko blond czy cuś xD chodzi mi o to jaki wizerunek wypracowałam sobie do tych włosów, a u mnie zawsze zmiana koloru włosów wiąże się ze zmianą stylu w jakim się ubieram, bo wtedy mi cośtam nie pasuje już itd. itp. xP ciężko wyjaśnić co dokładnie się dzieje w mojej porąbanej głowie (^^);
    a nie noszę głównie przez brak czasu ;3 mam zestaw składający się z 7 taśm, a oprócz tego zwykle dokładam jeszcze jedną, co daje już 8. dość ciężko się wtedy robi na głowie XD a poza tym trzeba to ładnie wkomponować w całą resztę włosów. brak czasu (^^)'

    ReplyDelete
  3. dobrze wygladasz w 2 kolorach moim zdaniem :)

    ReplyDelete
  4. 2 kolorki sa nie do zastąpienia. Już cię widziałam w brązowych włoskach (nie wiem czy to był brąz ale ciemne) i o wiele bardziej podobasz mi się w 2 tonach xD To taka prawdziwa Miru ^^ ale wszystko od ciebie zależy prawda ^O^

    ReplyDelete