Pages

Tuesday 8 November 2011

weird lady



Hi there!


Today something quite unusual happened to me and I thought I will share it with me beloved readers <3
Dzisiaj spotkało mnie coś całkiem nieoczekiwanego i dość dziwnego i postanowiłam się tym podzielić z moimi ukochanymi czytelnikami (^^)


So, today when I was waiting for my tram to school, some lady around her 60's came to me and said something. smiling. I didn't really hear what she said so I just asked "excuse me?" and she smiled again and said I'm really lovely (o3o); it was really confusing to me so I just said "thank you ^^; " but then she said that it's okay to have that thing (she ment my nose piercing) but the rest isn't pretty (my lip piercings x: ) and why I had to disfigure myself like that. I was like "errr...." but I just said that everyone has their beauty taste and I like them. she just smiled and walked into her tram. people were staring at me lol (-A-);
Więc, dzisiaj czekając na swój tramwaj do szkoły podeszła do mnie jakaś kobitka około 60tki i coś do mnie powiedziała cały czas się uśmiechając. nie usłyszałam co mówiła więc powiedziałam tylko "przepraszam?" a ona znowu się uśmiechnęła i powiedziała, że jestem śliczna (o_O) ja jak zwykle nie wiedziałam co powiedzieć i strasznie mnie to speszyło więc wybąkałam tylko "dziękuję", a ona na to, że to coś w nosie (chodziło jej o kolczyka) jest jeszcze w miarę w porządku, ale ta reszta nie (kolczyki w wardze) i czemu się tak oszpeciłam x: no to ja na to, że każdy ma swój gust i ja je lubię. kobitka znowu się uśmiechnęła i wsiadła do swojego tramwaju, a ja zostałam jeszcze na przystanku z ludźmi gapiącymi się na mnie... lol



okay, I promised to show you how that Sephora's lipstick actually looks like :D
ooooke, obiecałam w końcu pokazać jak wygląda ta szminka z Sephory!


it's really natural and very pretty actually! very light, sweet shade of pink. the lipstick is creamy, smells sooooooo damn good and it moistures your lips :3
jest naprawdę cudna! bardzo jasny, słodki odcień różu. szminka ma kremową konsystencję, pachnie cudownie i w dodatku nawilża usta (^_^)


stupid me, I hate my lips (=3=)
durne zdjęcia, nienawidzę swoich ust :7

outfit from yesterday

and my bun :D

damn, of course YESTERDAY I had to wear no lashes (-_-) and OF COURSE (my fucking so called "luck") we had some girls from Japan on one class. I felt so damn incomplete D": !!! esp. when our Toho-sensei took a pic with the whole group and they wanted me to stand in the first row (T______T)
oczywiście cholera jasna wczoraj nie założyłam rzęs. no i OCZYWIŚCIE (taa, po raz kolejny moje cudowne "szczęście" .... ) na jednych zajęciach mieliśmy kilka dziewczyn z Japonii. bez rzęs czuję się już niekompletna... szczególnie jak Toho-sensei zrobił nam zdjęcia i chcieli mnie w pierwszym rzędzie ><

and I guess I've finally found out what kind of lashes I want!
in that pic, there are two pairs of lashes combined (upper lashes). it looked good and felt comfy :D I just have that stupid eyelash glue DUO adhesive (DO NOT BUY THAT SHIT!) :7 I need a better one. I'm considering this Koji eyelash fix... any oppinions?
(btw, yes I know I look tired here XD~ )
poza tym zupełnie randomowo, ale wydaje mi się, że nareszcie znalazłam "swoje" rzęsy! na zdjęciu mam połączone dwie pary różnych rzęs (górna powieka). wyglądało nieźle i było mi w nich wygodnie. jedyny minus jest taki, że mam ten beznadziejny klej DUO adhesive (NIE KUPUJCIE TEGO GÓWNA) i potrzebuję lepszego :7 zastanawiałam się nad Koji eyelash fix. znacie to? jakieś opinie?
(poza tym wiem, że wyglądam tu na zmęczoną XD )





2 comments:

  1. Ahahaha pierwsza negatywna opinia o Duo XD odkleja się? Mi tam się podobują twoje usta (boziu jak to brzmi :P) a jeszcze bardziej broda (wiem że trzeba być porąbanym żeby na coś takiego patrzeć :P). Pomadka wygląda git :) Btw Miru jesteś już na nowym forum gyaru? - tamtoż niby umarło i jest nowe:
    http://kawaiigal.fora.pl/
    jak cię nie ma to biegnij się rejestrować :P

    ReplyDelete
  2. @Arrianna
    swędzi mnie strasznie skóra po nim >_< i fakt, po kilku godzinach odkleja się :7
    nie, nie jestem XD bo moje gyarusaa ma facebooka i Kyandee Gal jest na fb ;3

    ReplyDelete