Pages

Tuesday 27 December 2011

new clothes! + mała recenzja xP



Hello :D !
Today I went searching for some after-Christmas sales aaaand got two fucking gorgeous clothes <3 !!!!

I got something from Reserved and River Island (which is one of my fav shops ever T^T ! they have pretty expensive things but so daaaaamn pretty and cool! )

so, first! my new ripped skinny jeans from River Island :D ! they were 50% cheaper (*A*) !!!!!
size 36 fits really well, I felt like those jeans were made for me, honestly :"D 

they also have cool jets <3



next! a new sweater from Reserved >w< 



back :D with a zipper >w<


I know that's not many, but believe me... I thought I will find better prices :7 but I guess it's impossible in Poland... *SIGHS* anyways, I'm still happy :D ! 


a teraz mała recenzja odżywki xP

Joanna, Jedwab, Odżywka wygładzająca

ok, potrzebowałam odżywki więc sięgnęłam po tą. Lubię kosmetyki do włosów z jedwabiem, rzadko kiedy obciążają moje włosy (a są cienkie, delikatnie i zniszczone) i zwykle są później cudownie miękkie w dotyku.
Opinie na wizażu (wizaz.pl) nie są zbyt pochwalne >.> jednak jak dla mnie, ta odżywka jest super :D 

obietnica producenta:
Odżywka wygładzająca dedykowana jest specjalnie do włosów suchych, matowych, zniszczonych zabiegami fryzjerskim. Zawarte w recepturze hydrolizowane proteiny jedwabiu tworzą na powierzchni włosa, nawilżający, ochronny film, a dodatkowe składniki kondycjonujące zapewniają właściwą pielęgnację.
Po zastosowaniu włosy są wygładzone, lśniące i przyjemne w dotyku. Mają zdrowy wygląd, łatwiej się rozczesują i mniej elektryzują.

Skład: Aqua, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Quaternium-91, Cetrimonium Chloride, Hydrolized Silk, Triethanolamine, Parfum, Hexyl Cinnamals, Butylphenyl Methylpropional, Limonene, Linalool, DMDM Hydantoin, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, CI:17200 (10.09.2011).



włosy są po niej mięciutkie, gładsze i pełne blasku. wiele odżywek zostawia mi na włosach swojego rodzaju "smalec" jak ja to nazywam :7 czyli po prostu włosy wydają się wysmarowane jakimś czymś paskudnym i tłustym, co czuć od razu po nałożeniu odżywki... nie mówiąc już o "efekcie" po spłukaniu... fuj, spłukać się nawet tego za jednym razem nie da (np. odżywka z Yves Rocher do włosów suchych i zniszczonych.... strata pieniędzy ;-; ). jednak TA odżywka jak dla mnie spełniła swoje zadanie w 100% ! 

+ tania (ok. 7,50zł za 200g :D )
+ pięknie pachnie
+ wygładza
+ pozostawia włosy lśniące

- faktycznie nie zauważyłam żeby włosy łatwiej się po niej rozczesywały...

ocena ogólna: jak dla mnie mocne 4+ (^_^)v za tą cenę warto wypróbować!




No comments:

Post a Comment